امروزروزآخرین (دومین)سوزن ضدبیماری کروناراتزریق کردم.وهردوسوزن که به فاصله یک ماه تزریق شد،هیچ مشکلی برایم بوجودنیاورد.البته درتمام مدت یک سال پرهیزمی کردم وناهاروشام رابدون سیروپیازنمی خوردم.
امروزروزآخرین (دومین)سوزن ضدبیماری کروناراتزریق کردم.وهردوسوزن که به فاصله یک ماه تزریق شد،هیچ مشکلی برایم بوجودنیاورد.البته درتمام مدت یک سال پرهیزمی کردم وناهاروشام رابدون سیروپیازنمی خوردم.