درسرزمین مااکنون چراتاریخ کامل ایران اینگونه ناقص وضعیف موردمطالعه درس خوانده های جوان قرار می گیرد .تکه های زیاد

از خاک ما در دست دیگران است بدون آنکه آنها با زور گرفته باشند و زمامدارنی که نمی خواستندهمسایگان راازخود ناراضی داشته باشند آنها را به آنان داده اند .درمورد سرزمین ما چرا اینهمه سهل انگاری می کنید.زحمت خواندن تاریخ ایران راهم بخود نمیخواهید بدهید واگر می خواندیدمتوجه میشدید رضا شا ه بزرگ و یا با بانام اصلی او پالانی چه خیانتهایی  به ایران کرده است.
یک دکترای حقوق به نام بهمن جلدی انتقاد از رضا شاه را رد کرده از وی طرفداری نمود.
معلوم است که اطلاعات او از تاریخ معا صر ایران سطحی است و
و از دز دیها و ستمکاریهای وی اطلاعی نداردو یا نمی خواهدمطرح کند تا شانس
در تصاحب او در گرفتن تاج و تخت و شانس
عروس او

در ملکه شدن دوباره کاهش نیابد.