وارث نازیها

خست وزیرتازه آلمان گفت اسراییل ازطرف ما(اتهادیه اروپا )ایران رابمباران می کند!. این آدم نفهم دیگرازکدام زن آلمانی بیرون آمده است.مردم ایران چه هیزم تری به آلمانها فروخته اندکه یک مردبا کما ل نفهمی هر چه را در دل داشته گفته است.    

نوشته شده در دسته‌بندی نشده توسط Admin. افزودن پیوند یکتا به علاقمندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *