نیازانسان به داشتن ارتباط باهمنوع ارسال شده در ۲۸ آذر ۱۴۰۰ توسط Admin آیالازم است برای سیم کشی تلفن یک ساختمان تازه ساخت دریک کوچه،ارتباط تلفنی آن کوچه برای مدت نزدیک به دوهفته قطع باشد؟به نظرمی رسداین امربیش ترمربوط به بی اعتنایی مسئولین مخابرات به نیازهای مردم باشد، که داشتن ارتباط تلفنی رایک نیازغیرضروری می دانند.