نتیجه استبداد غربیها

کشورهای خلیج فارس بدون اجازه ایران باکشورهای دیگر گفتگوکردند  ایران نگذاشت.این بار باید گفتگو وتوافق نماینددرحالیکه تمام کشورهای حوزه خلیج فارس آن را بپذیرند.

نوشته شده در دسته‌بندی نشده توسط Admin. افزودن پیوند یکتا به علاقمندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *