آیا می شود

آیا می شود یک زن دردورهای که درکاخ زندگی می کرد خود را دراختیار مردان بیگانه قرار دهدو انتظارهم داشته باشد که مردم آن کشوراورا بعنوان زن نخست و اول کشوربپذیرند.بیشرمی هم اندازهای دارد.

نوشته شده در دسته‌بندی نشده توسط Admin. افزودن پیوند یکتا به علاقمندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *