کار کنان اهل بابلسردردانشگاه مازندران وموردبغض بابلیها تاکنون پنج تعاونی در این دردانشگاه مازندران بنیادکرده اند ندران تاسیس کردند که تمام نیازهای دانشگاه راتامین میکند .با وجود مخالفت و کارشکنی کارکنان و مسوولین که با آنان مخالف بودند و میل داشتند و تلاش میکردند تا دانشگاه به شهر بابل انتقال یابد وبرای رسیدن به هدفها ی خود حتا ااز هیپت بدوی و تجدید نظر نیزستفاده میکردند حتا رشته ها و دانشکده هایی را که برای ساختن در شهربابلسر مجوز داشتند به بابل بردندوبهانه آنان هم آماده نبودن ساختمان بود.استفاده می کردند ا

 این دانشگاه  بنیاد کردهکه به اقتصاد کارکنان و دانشجویان کمک زیادی کرده است.بنیاد این همه تعاونی با وجود کارشکنیهاو پرونده ساریهای بسیاری انجام گرفت که آنهاازمراکز قدرت موجوددرمازندران استفاده می کردندتاهرچه سودمندوعلمی وفرهنگی بود به بابل انتقال یابد.سرانجام درکارغارتگری وبه یغما بردن مراکزعلمی وفرهنگی شهربابلسرسرخورده شدند وازتلاش بیش ترصرفنظرکردند 

نوشته شده در دسته‌بندی نشده توسط Admin. افزودن پیوند یکتا به علاقمندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *