از پشت سر راه رفتن

طرفداران رژیم شاهی پهلوی مدام دربوق وکرنامی دمندوازطرف مردم ایران می گویند که مااشتباه کردیم که انقلاب کردیم .پس درباره برکناری رژیم قاجار مردم آن موقع ایران اشتباه کرده بودندکه آن رژیم رابرکنارکردند.درمیان عوامل زیادی که سبب برکناری قاجاره شدمی توان علل وعوامل آن رایا فت.

نوشته شده در دسته‌بندی نشده توسط Admin. افزودن پیوند یکتا به علاقمندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *