بهبودآبرسانی درزمستان

 

دوروزاست  برای بهبودوضع آبرسانی شهربابلسر،آبرسانی این شهرقطع ووصل می شوددرحالیکه اینکاردرسرمای زمستان انجام می گیرد.آیانمی شدآن رادرروزهای گرم سال انجام داد.درحالیکه اعلام می شودبه مدت دوهفته آب لوله کشی قطع است ومردم آب راذخیره کنند،درکجاذخیره کنندکه درحمام گیرنیافتند.

نوشته شده در دسته‌بندی نشده توسط Admin. افزودن پیوند یکتا به علاقمندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *