کسانی که زیان دیدند

خلیج فارس

عده ای ازگرسنگی ماه رمضان فرارکردندوبرای روزه نگرفتن خوددلایل ضعیف آوردند.ولی رمضان گذشت وازسلامتی ای که روزه می آوردبی بهره شدند.رمضان گذشت وکسانی که روزه نگرفتند،زیان دیدند.

نوشته شده در دسته‌بندی نشده توسط Admin. افزودن پیوند یکتا به علاقمندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *