نداشتن شرایط مساوی درگفتگو

خلیج فارس

این دکترجلال ایجادی دیگرچه جوربحث کننده ای است؟در گفتگوی تلویزیونی هم مدیرجلسه است هم یک طرف دعوا.درموردتمام شدن گفتگونیزخودش تصمیم می گیرد.اینش رادیگرتاکنون ندیده بودیم.دربحث وگفتگو بایدشرایطمساوی وجودداشته باشد.

نوشته شده در دسته‌بندی نشده توسط Admin. افزودن پیوند یکتا به علاقمندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *