کسانی که زیان دیدند ارسال شده در ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ توسط Admin عده ای ازگرسنگی ماه رمضان فرارکردندوبرای روزه نگرفتن خوددلایل ضعیف آوردند.ولی رمضان گذشت وازسلامتی ای که روزه می آوردبی بهره شدند.رمضان گذشت وکسانی که روزه نگرفتند،زیان دیدند.