نداشتن شرایط مساوی درگفتگو ارسال شده در ۸ شهریور ۱۴۰۰ توسط Admin این دکترجلال ایجادی دیگرچه جوربحث کننده ای است؟در گفتگوی تلویزیونی هم مدیرجلسه است هم یک طرف دعوا.درموردتمام شدن گفتگونیزخودش تصمیم می گیرد.اینش رادیگرتاکنون ندیده بودیم.دربحث وگفتگو بایدشرایطمساوی وجودداشته باشد.