آیا می شود یک زن دردورهای که درکاخ زندگی می کرد خود را دراختیار مردان بیگانه قرار دهدو انتظارهم داشته باشد که مردم آن کشوراورا بعنوان زن نخست و اول کشوربپذیرند.بیشرمی هم اندازهای دارد.
آیا می شود یک زن دردورهای که درکاخ زندگی می کرد خود را دراختیار مردان بیگانه قرار دهدو انتظارهم داشته باشد که مردم آن کشوراورا بعنوان زن نخست و اول کشوربپذیرند.بیشرمی هم اندازهای دارد.